Wednesday, December 18, 2013

Result PMR !

 
 Hello blog. Lama dah aku tak story kat kau. Hmmm. Esok berapa hari bulan ? Siapa tau ? Ha, mesti lah semua orang dah tau kan :D Esok 19 December. And siapa tau esok ada event apa ? Result PMR akan keluar besok. Mesti pelajar F3 tahun ni berdebar kan ? Hmm, sabar jelah. InsyaAllah result akan baik. So, banyakkan berdoa tau.


To my seniors kat kopu tercinta tu, some advices for you all. I hope that you all dapat result yang baik. Cemerlang. Kalau tak cemerlang pun takpe. Apapun result besok, baik atau kurang baik, terima dengan seadanya. Ya, bersyukur. Kalau kurang baik, mungkin bukan rezeki anda sekarang. Mana kita tau time SPM nanti dapat superb gile. Haha, and one more, fikir orang yang dapat result lebih rendah. So, dengan itu, anda akan rasa bersyukur.

Hmm, macam manalah nasib aku dengan kawan aku and batch '99 tahun depan ? Kitorang PBSMR. Tak best. Dah lah dengan IGCSE lagi. Sem 1 kena cover all topics F4, then sem 2 pulak, kena buat PBS. Ahhhhhhhh. Dahla tahun depan takde IGCSE dah. Baru ingat nak buli budak F1 tahun depan. Haha, jahat tak aku ? Takdelah, gurau je. Aku budak baik. Tak buli junior nih.Cehhhh, bajet lebih je aku. Haha.

Ahhhhh. Lagi seminggu lebih je nak masuk maktab. Alamakkkkkkkkkk ! Malasnya nak balik kopu. Tapi, nak jumpa kawan, classmates and others. Tapi taknak belajar. Tak best. Haha. Aku ni jenis bukannya suka sangat belajar. Haha. Lagi2 menulis. Lagilah tak suka. Tapi, aku rindu nak jaga koop. Jaga malam2. Jaga sambil makan. Story morry dengan ALK lain. Sebut pasal ALK, teringat pulak kat dia. Hmm. Klah, bye guys. Assalamualaikum ^_~

No comments:

Post a Comment