Sunday, March 23, 2014

Result SPM 13'

Haii guys. Assalamualaikum. Done editing my blog new face right ? Isn't it cute ? Haha, bajet je lebih aku nih. Lama tak update. Baru nak update for this year, 2014. Nak buat macam mana,, budak asrama. No time to update. First time balik bermalam hari tu, aku demam panas, so tak sempat nak bukak, duk berbungkus dalam selimut je. Haha. Demam panas kot, lama dah tak demam. Then, second time tu, tak sempat nak bukak blog, sempat bukak fb je. Tu pun kejap je, yelah, balik rumah 2 hari je, luang masa dengan famil lah kan ? Kan ? Kan ? Hehe.

Alkisah nya, malam ni aku taktau sebenarnya nak story pasal apa. Because of too many stories la. Hmmm. Bila tertengok title of the post, teringat kat dia. Seriously aku taktau dia dapat berapa. Aku tak terserempak pun dengan dia. Aku punyalah jaga ko0p dengan harapan dia akan datang ko0p - yelah, dia kan dulu ALK, berkemungkinan besar dia datang, tapi maybe dia tau aku akan jaga ko0p time tu, dia tak datang. Haha. Meranalah aku tak dapat jumpa dia. Tapi, berdasarkan apa yang Fatini bagitau aku masa dia jaga kat db, dia cakap yang Mr. Double A nampak smart as his hair dah panjang sikit. Sebut pasal rambut, aku hampir tak cam ramai f5 13' because of their rambut. Too panjang la - yelah, dah tak sekolah, rambut panjang ikut suka. Haha.

Hmmm/ Nak jumpa dia. Mengharap yang mimpi aku tu jadi kenyatan - tapi tak. Aisyah cakap, kalau mimpi aku jadi kenyataan, aku kena belanja dia cornetto. Aku cakap, okeh. Beres, asal mimpi aku jadi kenyataan. Tapi tak, selamat duit aku, haha. Masa aku dengan Aisyah tengah cakap2, orang kat sekeliling aku cakap, kalau aku kahwin, diorang taknak aku ajak pakai fb - ajak pakai kad. Kad kena sampai. Haha. Diorang ni, PMR tak lepas lagi, dah pikir kahwin. Bilalah nak insaf.

Teringat pulak malam2 aku tulis diary. Sometimes tulis sambil nangis pikir itu ini, malam2 sebelum tidur mesti tulis. Buat pengubat hati. Roomates aku tau ah. And, sekarang dah tak tulis sangat dah. Sometimes je. Bila baca balik, teringat pulak. Gelak sorang2 sambil baca, menitis air mata pun ada. Haha. Peliklah aku. Bring back the old memories. But, diary is not a diary anymore. Some people has read that. And, bila Qistina baca, dia tak percaya kot. Ayat aku. Tak boleh bla. Dia tak percaya tu aku. Guys, aku berbeza di luar dan di buku. Roomate aku tak percaya aku punya ayat jiwang karat nak mampus. Haha. Some of the people said that cerita 'cinta' akulah sangat ni, boleh karang jadi novel. Wahhh. Laris, insyaAllah and jadikan drama. Haha. Oke, stop berangan Anis Madihah. Stop !!!! Setakat ni sudahlah :) Assalamualaikum guys. Nite ~

1 comment: