Monday, October 14, 2013

Happy ?

 
Macam mana perasaan anda apabila dikecewakan ? Sedih kan ? Semua benda ada.. Aku dipanggil gedik, gatal.. Takpe. Tak kesah.. Kalau tu yang awak tafsirkan diri saya, Alhamdulillah. Mungkin kata-kata awak yang mendalam sehingga membuatkan hati saya terluka yang tak pernah terluka sampai macam ni sekali akan mengubah saya kepada yang lebih baik. Terima kasih..

Wahai kawan, maafkan aku kalau aku dah tak jadi happy seperti dulu.. Tak suka bergelak ketawa macam dulu.. Dah tak suka buat kerja gila seperti dulu.. Dah tak kejar orang.. Dah tak cari publisiti murahan.. Dah tak ketawa sakan bila cakap pasal lelaki.. Dah tak suka menguntumkan senyuman kepada orang.. Dan kalau aku dah tak macam dulu lagi.. Maafkan aku !!!

Ada 3 minggu sebelum dia keluar dari kopu.. Aku akan cuba lupakan dia.. Tapi, aku akan ingat selalu ayat dia. Biarlah gambar dia ada dalam blog ni.. Biar aku ingat dia.. Sampai bila-bila.. Ada lagu yang akan membuatkan aku teringatkan dia.. Ya Allah.. Sungguh besar dugaanMu ini.. Salah aku.. Salah aku..

Huaaaaaaaa !!! Menangis tak berlagu dah !! Apa nak jadi.. Nak buat macam mana.. Takdir aku.. Dugaan aku.. Terima kasih, ya Allah.. Atas dugaan Kau kali ni.. Mungkin ada hikmah disebaliknya kenapa Kau bagi dugaan ini kepada hambaMu ini :')

1 comment:

  1. semoga mendapat hikmah yg baik drpd kesilapan nie.... heheh

    ReplyDelete