Wednesday, October 16, 2013

Design !

 
Whoaaaaaaaaaaaaa !!!!!! Design baru ! New design !!!!!!!!!!!!!!!!!! Nampak tak ? Nampak tak ? Cantik tak ? Comel tak ? Cehhhh,, bajet gile aku.. Hhaha.. Saja saja, edit blog.. Hilang sikit rasa sedih ni.. Tak teringat sangat.. Polka dot !! Biru ! Hijau ! Purple !!!!!!!!!! Hhaha.. Minat sangat aku dekat colour biru nih..
 
Nak cakap pasal dia ? Dah semestinya ! Aku kan, tak tau lah.. Keras sangat hati.. Ayat dia yang pedas mengalahkan cili api tu, dah tak berkesan dah.. Aku dah lali dah dengan ayat tu.. Aku tak boleh nak menangis.. Aku tak boleh nak sedih.. Semakin aku sayang dia ada ah ! Hhahaha.. Anis Madihah, asal la kau punya hati ni keras sangat.. Macam batu.. Batu pun tak keras..
 
Aku just nangis time dapat ayat tu, and seharian tu je.. Then, dah tak nangis dah.. Hati aku kebal.. Tu pasal aku susah nak sakit hati.. Kalau 'Afeefah or Syiqin jadi aku, sah2 diorang dah benci mamat seorang tu.. Tapi aku ? Semakin sayang ada ah.. Hhaha... Takpe, ada 3 more weeks.. Yeah, tapi lepas ni dah tak dapat jumpa dia la.. Tapi takpe ah, dia menyampah tengok muka aku ni.. Hope yang he will be right and moga moga dia mudah jawab SPM nanti.. Ameen :'')

No comments:

Post a Comment