Monday, June 2, 2014

Turn 15 Officially !

Assalamualaikum guys. Today is Monday. 2nd June 2014. Semalam is Ahad. 1st June 2014. Yuppp ! Semalam officially aku turn 15. Yeahhh. 15 alreadyy ! Sudah mengikut jejak langkah sesetengah rakanku. Haha. 15 ! 15 ! 15 ! Hoho ! Nothing much to say in this post ! Just nak thanks to yang wish aku. Thanks bebanyak. Serta yang maybe nak bagi hadiah. Thanks a lot. Kepada yang aku mintak hadiah tu, sorry tau. Gurau jeeeee. Not serious ma. Haha.

Macam2 kerenah yang aku dapat. Wish pakai message. Wish dengan fb. Takde lagi yang call aku semata mata nak nyanyi happy birthday untuk aku. Takde2, message je. Post lagu happy birthday adalah. Nafiz ! Yang ucap selamat bahagia ke anak cucu pun ada. Dei tambi, ingat gua kahwin ka ? Haha. Lambat lagi bro. SPM tak lepas lagi. Eh, PT3 pun tarak lepas lagi ma. Haha. Yang ucap tak habis pun ada.. Hahahahaha je. Haha. Tak habis, last2 ucap kot phone, message jelah. Ingat nak nyanyi.

Kawan lama kat sekolah rendah pun ada yang wish. Tak percaya diorang ingat. Takdelah semua, but one or two person je lah. Biarpun lambat, tapi at least diorang wish. Haha. Tapi, ada seorang kawan lama aku yang aku rapat tak ingat pun. Tak wish. Sedikit sedih, tapi well. Mabe dia dah tak ingat aku. Maybe. Although aku ingat birthday dia, siap wish siap. Hmmm. Its people. Person. Human. Ada ingatan. Well. How's to do. Pasroh je loh. Haha. Dah2, habis2 untuk hari ni. Kbye. Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment