Sunday, July 27, 2014

Imagine terlalu mengarut.

 
Nampak tajuk tu ? Haha. Orang lain tengah busy post pasal raya, baju raya, kasut raya, wish raya. Aku post pasal imagine. Adehhh. Ni semua 'Kerana Terpaksa Aku Relakan' punya pasal. Amar Baharin. 28 episodes done in three days. Wow. Amar Baharin punya pasal aku sanggup tengok. Bukan sebab pe. Tak minat dia pon sebenarnya. Gambar dalam akhbar ah nieh punya pasal. Sampai buat aku ambil and letak bawah alas meja. Nak tengok ? Datang meja kat kelas. Hehe

Cerita dia okehlah. Best la jugak. But, the ending not really good for me. Because it is like tergantung. Tetibe Mama #AbgZen tu cakap yang dia tau kat mana ibu Indah sekarang. Then tamat. Come on, keluarkan one more novel. Sambungan from this novel. Baru best, and make the novel as a drama. Memang meletup lah Amar Baharin nanti. Memang bila aku balik maktab, aku hadap laptop tengok Amar Baharin Aisssh. Gambar dah ada satu atas meja. Haha.

Aishhh. Tengok cerita tu punya pasal, aku fikir macam2. Imagine macam2. 'Aku takkan cintakan sesiapa selain Anis Madihah'. Haha. Kalau Amar Baharin cakap macam tu, sah2 aku dah kahwin dengan dia. Alamak. Galoknyo mung nih Anis Madihah. Acu sedar gak prikso pt3 dok abih lagi. Nok mikir pasal nikoh dohh. Parok nise lah mung nieh. Haha. Anis Madihah! Anis Madihah! Apalah nak jadi dengan kau nieh. Dah2, takyah nak imagine sangat. Nak berbuka dah. Kbye ;)

No comments:

Post a Comment