Friday, May 30, 2014

Mujahadah itu Manis :D

Hye guys. Assalamualaikum. How are you ? Holidays dah 50% habis bagi budak MJSC. Do you finish your homework ? Aku ? Hehe, on the way ye. Hoho. At least aku berubah. Dulu, harap nak sentuh, bukak beg pun tak ! Tunggu two or three days nak bukak sekolah baru nak hadap. Tapi, tahun ini, aku sedar. NAK EXAM ! PT3 yang begitu MENYERONOKKAN bagi budak 99'. Ye bukan ? High Five :D. 

Tajuk: Mujahadah itu Manis :D yeppp. That's right. Melakukannya adalah pahit, tapi apa yang kita dapat itu manis. Nak berubah ? Susah. Memang susah. Tapi, jangan setkan mind kita susah. Cakap senang. Nak buat mula mula tu, susah. Tapi, sentiasa yakin dengan Allah. Sentiasa berdoa pada Allah. Nak tips macam mana aku buat ? Aku tulis semua number lelaki dalam satu buku, then delete. Ha, barulah kita tak mesej dengan sesiapa. Aku takdelah baik sangat, tapi ini bagi sesiapa yang nak berubah. Aku bagi cara aku buat.

Ye. Mujahadah aku kecil je berbanding dengan orang lain. Berbanding dengan Yatt Hamzah, Diana Amir, Irma Hasmie. Aku sedar. Mereka dihina orang, aku tak. Orang cakap belakang mereka, ramai, aku ? Tak, kalau ye pun, maybe seorang dua je. Nak berubah ? Tanam niat. Buat sekarang. Kata Yatt Hamzah, nak buat kebaikan tak boleh tangguh-tangguh. Do it now :D. So, aku as your friend, teman seIslam, sesaudara. Doakan korang yang nak berubah tu, supaya dapat apa yang dicapai. Ingat, mujahadah itu manis :D. Salam sayang, Anis Madihah. Bye. Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment