Tuesday, May 27, 2014

Friend ^^

Hello guys. How are you today ? I hope you are in the pink. How's your holiday ? Use it wisely ? Or just with sleep and other things ? Today is Wednesday. Can't wait for a few days more . *_* Haha. My eyes are blinking right now. Hoho. I hope you understand what I'm talking about. Okay, stop in English. Macam weird je using the whole English in the post.

Friend ! I read that . I read the post. Thanks sebab hormat keputusan aku. Thanks sebab terimanya. Bukan kau seorang yang rasa perasaan tu, aku pun rasa jugak. Kadang-kadang rasa susah sangat, lagi lagi masa mula mula nak start perjuangan tu. Ya Allah, hanya Allah je tau perasaan aku masa tu. Betapa susahnya, betapa susah nak tahan semua benda tu. Kau taktau perasaan aku masa tu. Aku perlukan semangat, mujahidah yang sangatlah tinggi time tu, untuk meninggalkan segalanya. Betul kata Yatt Hamzah, nak berubah ke arah kebaikan memang susah, sebab syaitan selalu menghasut kita.

Aku tak menyesal pernah kenal kau, aku tak menyesal pernah rapat dengan kau. Haha. Sama macam kau, bila aku imbas balik, teringat jugak kat kau. Biar kelas sebelah menyebelah je. But, this is me. The new one. Bukan kau seorang, orang lain pun ada. Sorry for making you hurt. Sorry for making you sad. Thanks for the whole thing. Thanks for being my friend. Thanks for everything. Don't worry we are still friends ^^. Orang lain kan ada. Yup, manusia akan berubah. Akan berubah.

Setiap kali exam or holiday, tak sah kalau tak masuk inbox satu message wishing the holiday and good luck. And, aku tak pernah nak balas right ? Sorry for that. And masa cuti kali ni, tak masuk satu message. Terpikir gak. Maybe kau dah bosan sebab aku tak pernah nak reply message kau. Kesian kau, habis kredit hantar message kat aku, tapi aku tak balas. Sorry, sorry and sorry. Hmmm. Khatam 15/11 ? InsyaAllah kalau Allah izinkan. Doa banyakbanyak untuk aku. Setakat ini nukilanku untukmu, sahabat :D Thanks for everything. Assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment