Thursday, November 14, 2013

Melawat sekolah rendah !

 
Hallo ! Aku ada something nak cerita ni. Tapi kan, lagi best kalau cerita dengan mulut. Baru feeling sikit. Tadi kan, aku pergi sekolah lama aku tau. Jumpa cikgu cikgu. Tengok result UPSR. Alang alang cuti start awal and aku pon bosan asyik memerap kat dalam rumah, baik aku keluar kan ? Haha. So, ceritanya macam ni. Jeng jeng jeng.

First first, aku pergi jumpa cikgu kat bilik guru. Salam salam dengan cikgu. Lepas tu, jalan jalan satu sekolah. Lepas tu, kitorang bosan. Kawan aku pon ajak pergi sekolah menengah, ala sebelah sekolah rendah je. First first, aku tak nak pergi. Sebab ? Huh, ada ah sebab. Tunggu bab seterusnya :)

Last last, kenalah pergi jugak. Tapi tak menyesal pon pergi. Dapat jumpa kawan aku yang memang lama gile aku tak jumpa. Miss them. Syuhada and Aqilah. Okay okay, back kepada bab yang terskip. Jalan jalan, jumpa dengan kawan lama. Lepas tu, nak pergi kantin. Masa kat kantin lah jumpa dengan diorang dua orang. Memang kitorang berpeluk kat situ jugak, tak ingat dah tempat. Tak kira suasana, orang yang tengok.

Lepas tu, on the way nak balik. Yang ni yang aku tak puas hati. Aku rasa macam nak tampar je muka sorang sorang budak laki tu. Huh. Dekat kerusi batu, ada segerombolan pelajar lelaki tingkatan berapa entah. Tidak semena menanya "Ustazah tu". Aku rasa muka aku time tu memang merah, berasap. Kalau lah aku ni jenis tak ada adab, memang dah merah dah muka diorang, kena tampar dengan aku. Huh..

Then, datang geng geng kawan aku. Geng lelaki. Anddddddddddddddddddd. Ada dia, ex aku. Nilah sebab kenapa aku tak nak pergi. Aku taknak jumpa dia. Kawan aku dah start dah, "Tu gewe tu". Aku buat tak kenal and tak tahu. Buat macam nothing happen between us. Sorry lah ye, aku ni jenis jual mahal sikit. Time dulu dulu tu, time jahiliah. Aku tak tau pon yang couple tu haram. From now on, I'm different Anis Madihah. Muahahaha.. Pastu kan, masa kat sekolah rendah, dalam gua. Aku tak taulah budak ni tau dari mana. Ex aku lalu, lepas tu dia pergi bagitau ex aku yang aku suka dia. What de ??? Sorry ye budak. I have someone else dah. To you, find yourself kenapa saya mintak break dengan awak. Sebabnya dah ada kat atas tu. Hehe :D

Conclusion, ohkays. Aku malu lah jugak nak jumpa dengan ex aku sebenarnya. Tapi, aku happy dapat jumpa dengan bestfriends aku yang dah lama aku lost contact with them. Happy to meet you, guys :D And ex. Hmm. Nothing yang saya nak cakap kat awak. Hehehe :D okaylah, setakat ni je. Aku nak pergi teman kawan aku yang keseorangan, 'Afeefah :D Bye, Assalamualaikum ^_~

No comments:

Post a Comment