Sunday, November 24, 2013

Update !

Hai blog. Lama aku tak update. Sorry tau. Huh, sepatutnya sekarang nih aku ada kat kbm tapi tak dapat pergi. Tiba tiba tak jadi, sebab abah aku tak ada. Abah aku pergi rumah mek, maybe bersihkan rumah kot, sebab semalam majlis perkahwinan adik dia yang bongsu. Sedih sangat. Sedih sedih sedih.
 
Semalam kitorang sefamily balik pukul 11 malam. Keluar rumah dari pukul 10 pagi lagi. Lebih 12 jam. Balik tu, letih gilee gile gile.Tapi sempat lagi bukak fb. Balik tu, lepas tu mandi, then bukak fb. Mandi tengah malam. Aku tau bahaya, tapi tak selesa. And now, sambil tulis ni, makan kek pengantin. Ambik semalam. Sebab banyak, tiga tingkat. Lama dah aku tak makan kek, bila entah last.

What kind of story for today ? Tak ada story lah. Hmm.. Tak sabarnya nak tengok PISA malam ni. Apa lah jadi kat Afina eh ? Kesian dia. Aku bosan sebenarnya nih. Tak boleh nak tengok One Piece, sebab video dia apa entah. So, kena download, tengah tunggu download siap lah nih. Lambatnya. So, what's now ? Eh,, aku nak pergi kbm. Kesian kat Alyaa, dia sampai kat sana dah. Time aku bagitau dia tadi yang aku tak dapat pergi, dia dah bertolak dah. Kesian dia.

Alyaa, sorry sangat2 tau. Saya tak bermaksud pon taknak pergi, but ayah saya tak ada. Siapa nak hantar saya ? Saya tak sampai hati nak ingatkan dia semalam sebab letih, semua balik lepastu tidur. Saya tak sampai hati lah nak kejut sebab nak ingatkan dia pasal kbm tu. Alyaa, sorry sangat2 tau. Sorry sangat :( Kalau saya boleh naik bas, saya sanggup, tapi saya tak pernah naik, tak berani. Sorry tau :((

No comments:

Post a Comment