Friday, November 15, 2013

15 November :D

 
Guys, hari ni 15 November kan ? Kan ? Kan ? Ha,,, means that dah genap 2 tahun Double A khatam. Dia khatam 15 November 2011. Kalau sempat, aku nak habis tahun depan, 15 November 2014. Hehe :DDD Nak sama tarikh dengan dia. Sweet tak ? Sweet tak ? Macam sweet je, macam sweet je. Haha. Dah jadi trade sekarang. Lepas ni apa pulak ?

Aku ada cerita ni tau, blog. Pasal dia. Bukan Double A. Adalah, somebody nih. He makes me more hate ? Bukan hate, kejam sangat. Tak suka. Ha, tak suka boleh. Taklah kejam sangat. Hehehe :D. Aku dekat rumah nih punyalah ingat dia. Aku tau aku larang. Aku yang tak bagi dia text aku. Tapi, aku menunggu jugak sebenarnya. Patot ah tak ingat aku, rupanya dia dengan orang lain kat sana. Happy dengan orang lain. Aku yang menunggu nih, kesian. 

Huh. Kesian kesian kesian. Kan 'Afeefah ? Nak buat macam mana, dah dia happy dah dengan orang lain kat sana, mana nak ingat kita nih. Salah aku jugak, sebab aku tak bagi dia text aku. Takpe, aku tak kesah pon, walaupon sebenarnya aku kesah. Aku ni jenis jual mahal. So, takpe.. Siap kau lepas nih. Dah balik balik tu, kau cerita pasal dia. Hoiiii, lagi lah ak ni berasap bagai. Jealous ? Ada ah sikit. Tapi, tahan je. Aku ni siapalah bagi kau kan.

SPM ! SPM ! SPM ! Tinggal lebih kurang dari sebulan lagi. How's you doing, Double A ? Hope that u dapat jawab paper. Ameen. Mintak mintak dipermudahkan :D Good luck again to you. Walaupun dah banyak kali saya ucap good luck untuk awak. All the best tau. Good bye, Assalamualaikum ^_~

No comments:

Post a Comment