Monday, November 22, 2010

Selamat Datang Ke Blog Dunia Machi Kimura!

町木村の世界へようこそ! (Machi Kimura no sekai e yōkoso! / Selamat datang ke blog Dunia Machi Kimura!) Blog peribadi kepunyaan Anis Madihah. Macamana aku boleh dapat nama Machi Kimura ni?? He...he..he..Bila duk google-google tu, aku terjumpa satu blog yang kerja dia terjemah nama kita ke bahasa jepun. Maka jadi nama asal aku, Anis Madihah kepada Machi Kimura.

Kalau korang nak translate nama korang ke bahasa Jepun, boleh gi blog kat bawah ni...:
http://www.blogthings.com/japanesenamegenerator/

Tulisan jepun tu aku guna google translator. Betul ke tidak, kena tanya google! Anyway, ni blog post pertama aku....harap2 nanti ada lagi benda2 yang dikongsi bersama di sini....

来てくれてありがとう!Kite kurete arigatō! Thank you for coming!

Wassalam....

Anis Madihah aka Machi Kimura

No comments:

Post a Comment