Friday, December 24, 2010

Semalam...!

Pagi kelmarin, aku pegi kat sekolah aku... Utk membayar duit kpd cikgu.... Apabile aku sampai, cikgu2 sdg mesyuarat... So, aku pegi la kat perpustakaan sekolah... Sebelum aku masuk, dlm 5 atau 6 org di dlm perpustakaan sdg bertugas memebersihkan perpustakaan... Aku pon, joinla... Mula2, menyapu... Pastu, alih buku2.... Kemudian, pegi le berehat... Diorg kata, cikgu belanja mkn nasi...Ambik la sorg2 nasi kat kedai belakang sekolah.....
Lepas siap mkn, masok dlm perpustakaan... Buat la keje2.... Ade keje yg paling letih....Very2 tired....
Angkat meja yg berat, alih kat lain... Tapi tak rase berat sbb ad kwn tolong.... Cikgu pon masok perpustakaan sbb masa rehat.... Abis mesyuarat nk dekat pukul 1:00..... Lepas nk balik tu, cikgu lain mintak angkat buku....Hmm... Dpt duit... Cikgu bagi upah.... Pastu, tolong cikgu lain pulak.....Sampai kat umah kul 2:00....Letih.... Tapi takpela... Dpt tolong cikgu.... Ari Isnin ade pulak.. Tapi tak tahu dpt pegi ke tak... :-)

No comments:

Post a Comment